Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell
Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell

FITNESS - ACTIVITATS DIRIGIDES - HORARIS

Horaris d’Activitats Dirigides

Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell

HORARI DEL 7 DE GENER AL 21 DE JULIOL DE 2019


El Club es reserva el dret de modificar el nombre de sessions, els continguts i horaris d’activitats i els tècnics que les imparteixen.
Els horaris es modificaran durant els períodes festius. Consultar horaris
Només poden accedir a les activitats els majors de 14 anys.
Només es pot accedir a les sales, quan hi ha activitats dirigides amb tècnic. És obligatori l´ús de tovallola.

DESCARREGA L’HORARI D’ACTIVITATS DIRIGIDES

DESCARREGA L’HORARI DE SESSIONS ROTATIVES D’ACTIVITATS DIRIGIDES

INFORMACIÓ DE LES DIFERENTS ACTIVITATS

ABDOMINALS I ESTIRAMENTS | Sessió d'abdominals i estiraments de 15 minuts de duració.
ABDOMINALS HIPOPRESSIUS | Sessió específica d’abdominals on a través de la tècnica postural s’aconsegueix una millora de la faixa abdominal i sol pelvià.
AQUAGYM | Adaptació d’exercicis de fitness a l’aigua, que ens ajuda a millorar de forma divertida i amena la nostra condició física. Recomanable en el tractament de lesions perquè no comporta un alt impacte dins de l’aigua.
BIG STEPS | En aquesta sessió es viurà una simulació real d’entrenament de les grans etapes ciclistes que hi ha actualment al món a través del treball cardiovascular i la força de les cames.
BLOCK TRAINING | Els exercicis multiarticulars defineixen un entrenament d’alta intensitat a través d’intervals de temps i les repeticions on és el mateix esportista el que marca el seu propi ritme.
BURN OUT | El cycling és l’essència de la sessió a través del treball del core de petites càpsules d’exercici d’abdominals, lumbars i flexions.
CARDIO ENERGY | L’exercici cardiovascular es converteix en l’eix vertebrador de la sessió. Un entrenament global d’alta intensitat amb repetició d’exercicis que es combinen amb ritmes musicals.
CARDIO TONO | Sessió de treball aeròbic amb enfortiment muscular.
CYCLING | Sessió de ciclisme indoor que ens ajudarà a millorar el nostre rendiment i augmentar el nostre sistema cardiovascular.
CYCLING VIRTUAL | Sessió de cycling virtual seguint una projecció de les diferents etapes.
CYCLING VIRTUAL TRIATLÓ | Sessió de cycling virtual exclusiva per l’equip de Triatló.
E-BIKERS | Sessió basada en el treball que simula la cursa amb la bicicleta de muntanya i que augmenta gradualment la resistència muscular amb canvis de ritme per treballar la potència.
EN FORMA | Sessió dirigida a tonificar el cos en general, amb acompanyament musical. Indicada per a qui s'inicia. Nivell bàsic.
EN FORMA PLUS | La tonificació i l’exercici cardiovascular s’uneixen en aquesta sessió juntament amb l’elegància del pilates per acabar estirant els músculs del cos.
ENTRENAMENT FUNCIONAL ADULTS | Programa d'entrenament d'alt rendiment!
ENTRENAMENT FUNCIONAL JUNIOR | Programa d'entrenament d'alt rendiment per a joves de 16 a 20 anys.
FUNTIONAL HIIT | La mobilitat, la força i la resistència cardiovascular s’uneixen en una sola sessió on l’alta intensitat i la curta durada dels exercicis són els protagonistes per recuperar la capacitat global de moviment.
GAC | Sessió de glutis, abdominals i cames.
HIPOPILATES | La unió dels exercicis hipopressius i el pilates creen una sessió completa gràcies a la flexibilitat, el treball de core i la mobilitat.
HIIT FLOW | Una combinació explosiva d’entrenaments on s’ajunten en una mateixa sessió el tabata d’alta intensitat amb l’estabilitat i la relaxació del ioga.
IOGA | Sessió física i mental que inclou postures físiques, tècniques de respiració i meditació per aconseguir un equilibri entre el cos i la ment.
IOGA ASHTANGA | Sessió intensa, atlètica i dinàmica on se sincronitza la respiració “ujjayi” amb una sèrie de postures físiques.
L’ESSÈNCIA | A través del ioga kundalini aconseguiràs l’equilibri interior que t’ajudarà a augmentar la consciència corporal mitjançant les postures i la meditació.
LET’S GET UNLIMITED | Una sessió d’entrenament “full body” combinat amb l’alta intensitat. El binomi entre l’estabilitat i la inestabilitat és el centre de la classe que culmina amb un treball complet del cos
MOLD YOUR BODY | L’objectiu principal de la sessió és centrar-se en la força, la resistència i la mobilitat per tal de veure una evolució física a partir del treball amb el propi pes corporal.
PILATES | El mètode Pilates és un sistema d'exercicis que permeten desenvolupar de forma equilibrada la força i la flexibilitat. Els principis que segueix són els de la concentració, control, fluïdesa, precisió i respiració.
PILATES & MINDFULNESS | Dirigida a tothom que vulgui treballar el core de manera localitzada i aprofundir en la col·locació de la postura i acompanyat d’un treball de consciència plena per recuperar l’equilibri interior.
POWER CIRCUIT | Una sessió completa que inclou exercicis de peses i de cursa adaptats a cada persona. És ideal per millorar els nivells de força, resistència i potència aeròbiques.
PUMP | Sessió coreografiada amb acompanyament musical, on es treballa amb una barra i discos de pes. El seu objectiu és reforçar els principals grups musculars i reduir el greix corporal.
PUMP HIIT | La sessió ideal per tonificar els músculs principals del cos amb la combinació d’entrenament i d’exercicis d’alta intensitat cardiovascular.
RITMES LLATINS | Conjunt de ritmes i balls llatins com la salsa o la bachata que t’ajudaran a gaudir amb bon ritme!
ROUND BOX ADULTS | Sessió on reinventem la boxa tradicional!
TABATA | Entrenament intervàl·lic d’alta intensitat ideal per guanyar força i reduir volum.
TONO | Sessió dirigida al treball de força, resistència i tonificació d'una manera dinàmica, utilitzant gomes elàstiques, steps i altres materials. Indicat per a qui té un bon nivell físic.
TRAINING JUNIOR | Activitat dirigida a joves d'11 a 16 anys. Un nou concepte d'aprenentatge pel bon desenvolupament físic, psicomotriu i mental, però alhora lúdic, que ens permetrà aconseguir qualsevol objectiu esportiu. Es treballa des de spinning, pilates i training boxa, amb entrenament funcional i tècniques de running.
TRAINING JUNIOR ROUND BOX | Activitat dirigida a joves d'11 a 16 anys. Un nou concepte d'aprenentatge pel bon desenvolupament físic, psicomotriu i mental, però alhora lúdic, que ens permetrà aconseguir qualsevol objectiu esportiu. Es treballa principalment el training boxa.
VINYASA FLOW | Combina postures de l’Ashtanga amb el Vinyasa. La coordinació del moviment i la respiració es tradueix en una purificació interna que afavoreix la circulació i l’eliminació de toxines.
X-STYLE | Una sessió de cycling en estat pur i dirigida per treballar l’alta intensitat amb la combinació de la força i la resistència, i per enfortir els trens inferior i superior.
ZUMBA | Sessió coreografiada on gaudiràs dels balls de salsa, merengue i els diferents balls del moment.




Patrocinadors Oficials




Segueix-nos
Compartir

Crta. Bellaterra km 5,10 · 08205 Sabadell
Barcelona · Apartat de Correus 3244
T. 93 721 51 54 · cercle1856@cerclesabadelles.cat
Nota Legal · Mapa web · Política de cookies . Web Anunzia