Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell
Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell

FITNESS - ACTIVITATS DIRIGIDES - HORARIS

Horaris d’Activitats Dirigides



HORARI A PARTIR DEL 8 DE FEBRER DE 2021

Les classes tenen una durada de 45 minuts.
Només poden accedir a les classes els majors de 14 anys amb reserva prèvia.
És obligatori l’ús de tovallola i entregar signat el document de 'Compromís de Responsabilitat'.
Les sessions es poden veure modificades en funció de la normativa establerta pels diferents organismes oficials.
El Club es reserva el dret de modificar el nombre de sessions, els continguts i horaris d’activitats i els tècnics que les imparteixen. Els horaris es modificaran durant els mesos d’Estiu, Setmana Santa i Nadal.


RESERVA D'ACTIVITAT

DESCARREGAR HORARI

DESCARREGAR HORARIS ROTATIUS

INFORMACIÓ DE LES DIFERENTS ACTIVITATS

ACTIVA'T SÈNIOR +65 (Intensitat baixa) | Programa d'entrenament per a majors de 65 anys per mantenir un estat físic i mental òptim.
AQUAGYM (Intensitat moderada) | Adaptació d’exercicis de fitness a l’aigua, que ens ajuda a millorar de forma divertida i amena la nostra condició física.
CARDIOFIT (Intensitat mitja) | Sessió on millorem la resistència cardiovascular combinant aquesta amb exercicis de tonificació general amb o sense material.
CICLO (Intensitat mitja-alta) | Pedalem sobre una bicicleta estàtica amb treball biomecànic molt semblant a la bicicleta de carretera. Sessió amb diferents cadències i resistències, planificada amb uns objectius concrets. A través de la combinació de les diferents cadències i resistències que ens proposa la sessió planificada d’aquesta activitat, guanyem capacitat cardiovascular. Durant la sessió hi ha recuperació activa treballant la capacitat aeròbica i anaeròbica. També reforcem la musculatura de les cames amb el treball de la potència dels principals grups musculars implicats: quàdriceps, abductors, glutis, bessons i soli.
CICLO VIRTUAL (Intensitat mitja-alta) | Sessió de ciclo amb les mateixes característiques que la cicló amb tècnic presencial però, en aquest cas, guiada per un tècnic virtual on ens marcarà la sessió planificada.
CORE / PILATES (Intensitat moderada) | Combinació i connexió de la respiració amb moviments fluids i precisos en una sessió molt dinàmica i enfocada amb un treball de planxes i exercicis per enfortir el core.
CORE EXPRESS | Sessió de 15 minuts (fitness) on realitzem exercicis per enfortir la faixa abdominal.
DANCE (Intensitat mitja) | Sessió a base de coreografies de ball a ritme de la música més actual. Segueix el ritme d'una barreja d'estils de música, crema calories aprenent a moure i controlar la teva coordinació.
ENT. FUNCIONAL JÚNIOR (de 15 a 20 anys) | Programa d’entrenament que té en compte les necessitats del propi cos i treballa amb l’eficiència del moviment.
FITWORK (Intensitat mitja-alta) | Treball de tonificació amb exercicis funcionals amb el propi pes com a resistència en contra la gravetat i on busquem l’esgotament muscular treballant tot el cos amb o sense material.
HATHA IOGA (Intensitat baixa) | Crear un equilibri entre energies masculines i femenines que existeixen a dins de nosaltres mateixos. Mitjançant postures de ioga es vol aconseguir l’equilibri entre força i elasticitat.
HIIT (Intensitat alta) | Entrenament mitjançant intervals d’alta intensitat i de curta durada, amb d’altres d’intensitat moderada amb recuperació activa. Busquem el treball anaeròbic cardiovascular.
KUNDALINI IOGA (Intensitat baixa) | Ioga dinàmic i vital on treballem el desbloqueig del cos i ment a través de la mobilització de la energia vital, fent èmfasi a tècniques de respiració.
PILATES (Intensitat moderada) | Combinació i connexió de la respiració amb moviments fluids i precisos per millorar la mobilitat articular i enfortir la faixa abdominal a través de posicions del cos.
PUMP (Intensitat mitja) | Treball de la força resistència dels principals grups musculars del cos, mitjançant barres i discos. Realitzem moviments aïllats senzills i molt marcats. Exercicis sense coreografia ni impacte, sempre amb postures estàtiques i controlades tant de peu, com asseguts i/o estirats, augmentem el metabolisme basal ajudant en la tasca de la pèrdua de pes a llarg termini.
RITMES (Intensitat mitja) | Conjunt de ritmes i balls llatins com la salsa o la bachata que t’ajudaran a gaudir amb bon ritme.
STRETCHING | Sessió de 15 minuts (fitness) on realitzem estiraments dels diferents grups musculars.





Patrocinadors Oficials



Segueix-nos
facebookyoutubelinkedininstagraminstagramFlickR
Compartir

Crta. Bellaterra km 5,10 · 08205 Sabadell
Barcelona · Apartat de Correus 3244
T. 93 721 51 54 · cercle1856@cerclesabadelles.cat
Nota Legal · Mapa web · Política de cookies . Web Anunzia
rfet.es fctennis.cat fcpadel.cat padelfederacion.es enjoc.com fcf.cat