Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell
Horaris d’Activitats Dirigides Sabadell

FITNESS - ACTIVITATS DIRIGIDES - HORARIS

Horaris d’Activitats Dirigides



HORARIS DEL 3 DE FEBRER AL 9 D’ABRIL DE 2020

Les classes tenen una durada de 45 minuts (a excepció de les que indiquen la durada).
El Club es reserva el dret de modificar el nombre de sessions, els continguts i horaris d’activitats i els tècnics que les imparteixen.
Els horaris es modificaran durant els períodes festius. Consultar horaris
Només poden accedir a les activitats els majors de 14 anys.
Només es pot accedir a les sales, quan hi ha activitats dirigides amb tècnic. És obligatori l´ús de tovallola.

DESCARREGA L’HORARI D’ACTIVITATS DIRIGIDES

DESCARREGA ELS HORARIUS ROTATIUS

INFORMACIÓ DE LES DIFERENTS ACTIVITATS

ABDOMINALS I ESTIRAMENTS | Sessió d'abdominals i estiraments de 15 minuts de duració.
ABDOMINALS HIPOPRESSIUS | Sessió específica d’abdominals on a través de la tècnica postural s’aconsegueix una millora de la faixa abdominal i sol pelvià.
AQUAGYM | Adaptació d’exercicis de fitness a l’aigua, que ens ajuda a millorar de forma divertida i amena la nostra condició física. Recomanable en el tractament de lesions perquè no comporta un alt impacte dins de l’aigua.
ACTIVA’T SÈNIOR | Programa d'entrenament per a majors de 65 anys per mantenir un estat físic i mental òptim.
CARDIO TONO | Sessió de treball aeròbic amb enfortiment muscular.
COMBO | Sessió on es combina el treball de força, amb TRX i Ybells.
CROSS TRAINING | Entrenament intervàl·lic d’alta intensitat ideal per guanyar força i reduir volum.
CYCLING | Sessió de ciclisme indoor que ens ajudarà a millorar el nostre rendiment i augmentar el nostre sistema cardiovascular.
CYCLING VIRTUAL | Sessió de cycling virtual seguint una projecció de les diferents etapes.
EN FORMA | Sessió dirigida a tonificar el cos en general, amb acompanyament musical. Indicada per a qui s'inicia. Nivell bàsic.
ENTRENAMENT FUNCIONAL | Programa d'entrenament d'alt rendiment!
ESQUENA SANA | Sessions de 30 minuts de duració enfocats al treball d’esquena.
GAC | Sessió de glutis, abdominals i cames.
IOGA KUNDALINI | Sessió física i mental que inclou postures físiques, tècniques de respiració i meditació per aconseguir un equilibri entre el cos i la ment.
IOGA ASHTANGA | Sessió intensa, atlètica i dinàmica on se sincronitza la respiració “ujjayi” amb una sèrie de postures físiques.
PILATES | El mètode Pilates és un sistema d'exercicis que permeten desenvolupar de forma equilibrada la força i la flexibilitat. Els principis que segueix són els de la concentració, control, fluïdesa, precisió i respiració.
PUMP | Sessió coreografiada amb acompanyament musical, on es treballa amb una barra i discos de pes. El seu objectiu és reforçar els principals grups musculars i reduir el greix corporal.
PUMP HIT | Sessió de pump de major intensitat i durada (60 minuts).
RITMES LLATINS | Conjunt de ritmes i balls llatins com la salsa o la bachata que t’ajudaran a gaudir amb bon ritme!
TABATA | Entrenament intervàl·lic d’alta intensitat ideal per guanyar força i reduir volum.
TRX | Sessió intensa on es treballen tots els músculs del cos per tal de potenciar la força muscular, millorar la mobilitat, la coordinació i la flexibilitat.
WE DANCE | Sessió coreografiada on gaudiràs dels balls de salsa, merengue i els diferents balls del moment.
YBELL | Sessió d’entrenament amb Ybells, un accessori de fitness “4 en 1” que permet un entrenament molt complet i dinàmic.




Patrocinadors Oficials



Segueix-nos
facebookyoutubelinkedininstagraminstagramFlickR
Compartir

Crta. Bellaterra km 5,10 · 08205 Sabadell
Barcelona · Apartat de Correus 3244
T. 93 721 51 54 · cercle1856@cerclesabadelles.cat
Nota Legal · Mapa web · Política de cookies . Web Anunzia
rfet.es fctennis.cat fcpadel.cat padelfederacion.es enjoc.com fcf.cat