La Martina Xapellí i la Mònica Soteras han perdut aquest cap de setmana la primera ronda del quadre final del campionat després d’aconseguir guanyar les tres rondes de la fase prèvia al Campionat de Catalunya aleví de tennis.
La Martina ha perdut per 6-3 6-3, mentre que la Mònica ha començat guanyant el primer set per 6-2, però ha perdut els dos següents per 6-4 i 6-3.
Durant les rondes de la fase prèvia al campionat, el Nil Sáez i l’Àlex Carballeira han perdut la segona ronda i no han pogut accedir al quadre final del torneig. En categoria femenina, a la segona ronda també han estat derrotades la Mariona Figueras, la Ivet Domingo i les germanes Gemma i Núria Lafitte, mentre que la Sara Garcia ha passat a la tercera ronda però ha acabat perdent.