NATACIÓ - ESCOLA DE NATACIÓ - ESCOLA NADONS
Escola de natació nadons

Dirigida a nens i nenes a partir de 18 mesos i fins els 30 mesos, té com a objectius principals la diversió, la propulsió, les tècniques bàsiques de respiració i la flotació. A més, els nadons que s’iniciïn en la natació veuran reforçada la seva massa i el seu to muscular, desenvolupant així una millor coordinació, velocitat i agilitat.
El professorat d’aquesta disciplina està especialitzat en nadons i duen a terme les classes d’una forma lúdica, amb l’estimulació i familiarització amb el món aquàtica través de l’experimentació i el joc.
Inici de l’Escola el 6 de setembre.
Dilluns, dimarts, dimecres i/o dijous. Horari de 16.50 a 17.20 hores.
Edat entre els 18 i els 30 mesos (nascuts des de 1/05/2022)
Classes de 30 minuts
Preus temporada 2023-2024
DIES |
SOCI |
NO SOCI |
Paga i senyal |
100 € |
100 € |
1 dia a la setmana |
45 € |
61 € |
2 dies a la setmana |
73 € |
94 € |
DESCOMPTES. Hi ha un 5% de descompte en la quota mensual pel segon germà inscrit (exclusiu per a socis).
// Preus mensuals
NADONS AMB PARES
Inici de l'Escola dimecres 6 de setembre i dissabte 10 de setembre
Dimecres. Horari de 9.30 a 10.15 hores.
Dissabtes. Horari de 11.30 a 12.15 hores.
Preus temporada 2023-2024
DIES |
SOCI |
NO SOCI |
Paga i senyal |
100 € |
100 € |
1 dia a la setmana |
42 € |
57 € |
DESCOMPTES. Hi ha un 5% de descompte en la quota mensual pel segon germà inscrit (exclusiu per a socis).
// Preus mensuals
// *Sempre s'ha de venir acompanyat d'un adult dins de l'aigua.
MÉS INFORMACIÓ
INFORMACIÓ
Per a més informació podeu contactar amb la Recepció del Club presencialment o al telèfon 93 721 51 54.
FORMA DE PAGAMENT
Pagaments mensuals. Es cobrarà en les dates de l’1 al 5 del mes en curs. El mes de setembre es cobrarà el 50% de la quota mensual.
DESCOMPTES
Hi ha un 5% de descompte en la quota mensual pel segon germà inscrit (exclusiu per a socis).
OBSERVACIONS
Si un alumne desitja donar-se de baixa ho ha de notificar a la Recepció del Club per escrit abans del dia 25 del mes en curs. L’import del mes no es retornarà. La baixa serà efectiva a partir del mes següent.
La revisió mèdica és recomanable per a tots els alumnes de l’Escola de Natació. Des del Cercle Sabadellès 1856 s’ha arribat a un acord de col·laboració amb l’empresa Health Sport 360 per les revisions mèdiques dels nostres alumnes. Disposen d’una revisió bàsica (tipus 1) per 25€ i una revisió ampliada amb prova d’esforç (tipus 2) per 40€. Més informació a info@healthsport360.com.