TENNIS VS LA FAM

28 | 01 | 2021    -    08 | 02 | 2021

Des del Cercle Sabadellès 1856, hem decidit unir-nos a l’acció solidària “Tennis Vs La Fam” del 28 de gener al 8 de febrer de 2021, juntament amb d'altres clubs de tennis de Catalunya, que té com a objectiu contribuir a atenuar les conseqüències socials i econòmiques provocades per la pandèmia de la Covid-19.

Es tracta d’una recollida d’aliments per donar suport a totes aquelles famílies de Sabadell que no poden afrontar les seves necessitats bàsiques, veient-se abocades a un estat d’emergència alimentària, i que des de la nostra entitat, volem posar el gra de sorra solidari que ens caracteritza.

Des del Club, ens agradaria comptar amb la col·laboració de tots els socis i sòcies, així com dels alumnes de les Escoles Esportives, a partir de fer una donació d’aliments no refrigerats i caducs a llarg termini que podreu deixar a la Recepció del Cercle. Els donatius aniran destinats íntegrament al Rebost solidari de Sabadell.

SOBRE EL REBOST SOLIDARI

El Rebost Solidari de Sabadell és una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la ciutat i que la formen 25 entitats tradicionalment vinculades a l’obra social amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

CAMPANYA DIGITAL

També es pot participar amb aquesta acció solidària a través del web “Mi grano de arena” amb el donatiu que es vulgui. Les donacions inferiors a 150€ queden subjectes a una deducció del 80% en la declaració de la renda.

Link: https://www.migranodearena.org/reto/fem-un-cercle-solidari