Des del Cercle Sabadellès 1856, hem decidit unir-nos a l’acció solidària “Tennis Vs La Fam” del 28 de gener al 8 de febrer de 2021, juntament amb d'altres clubs de tennis de Catalunya, que té com a objectiu contribuir a atenuar les conseqüències socials i econòmiques provocades per la pandèmia de la Covid-19.
Es tracta d’una recollida d’aliments per donar suport a totes aquelles famílies de Sabadell que no poden afrontar les seves necessitats bàsiques, veient-se abocades a un estat d’emergència alimentària, i que des de la nostra entitat, volem posar el gra de sorra solidari que ens caracteritza.
Des del Club, ens agradaria comptar amb la col·laboració de tots els socis i sòcies, així com dels alumnes de les Escoles Esportives, a partir de fer una donació d’aliments no refrigerats i caducs a llarg termini que podreu deixar a la Recepció del Cercle. Els donatius aniran destinats íntegrament al Rebost solidari de Sabadell.
El Rebost Solidari de Sabadell és una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la ciutat i que la formen 25 entitats tradicionalment vinculades a l’obra social amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.
També es pot participar amb aquesta acció solidària a través del web “Mi grano de arena” amb el donatiu que es vulgui. Les donacions inferiors a 150€ queden subjectes a una deducció del 80% en la declaració de la renda.