RE(B)ETLLA D´ESTIU

05 | 07 | 2019    -    06 | 07 | 2019

Aquest any, ho fem diferent!

Sabem què us agrada i d'on venim.
Sabem que és un moment molt especial per a tots vosaltres.
Sabem que és una tradició que fa desenes d'anys que es celebra.
Sabem que espereu aquesta nit com si fos una estona màgica i inoblidable.
Sabem que sense vosaltres, aquesta revetlla no seria el mateix.

És, per aquest motiu, que aquest any volem mantenir l'essència d'aquest esdeveniment on vosaltres sou els protagonistes i, sense tots i cadascun de vosaltres, aquesta tradició no es mantindria any rere any. Alhora som conscients que la Revetlla d'Estiu és un acte històric de la nostra entitat i que hem de seguir creixent junts cap a noves idees i nous formats per incorporar-ho en la nostra tradició.

Des del Cercle Sabadellès 1856, volem presentar-vos una Revetlla d'Estiu renovada amb un aire diferent basant-nos en allò que ens caracteritza com a Club i, a la vegada, poder viure una experiència única i irrepetible. Volem que guardeu un record d'aquesta nit estiuenca amb un concepte inspirat en els temps moderns que ens envolten en l'actualitat.

Viu una experiència única!

El proper divendres 5 de juliol a partir de les 21.30 hores el Cercle es transforma en un espai de comfort i informal, amb zones "chill out" i de relax, música en directe, espectacles en viu i tot vestit amb aquell blanc que caracteritza les nits d'estiu.

Enguany podreu gaudir de zones temàtiques de gastronomia mediterrània i de cuina de proximitat amb els tocs especials dels menjars que arriben de països exòtics i asiàtics. Amb aquesta nova versió culinària, mantenim la tradició d'estar acompanyats per la família i amics durant aquesta vetllada per finalitzar la festa amb una nit de ball i diversió amb la música que marca els nous temps i, a la vegada, recuperant els clàssics de la nostra vida.

MENÚ DE LA REVETLLA

Aperitiu
Pastetes de còctel selectes

Entrants
Mini canapès
Truita de patates a l’estil Viñallonga
Mini xapata gourmet de salmó amb alvocat i formatge cremós
Mini de cereals de rosbif amb maionesa suau de mostassa i cibulet
Coca del Maresme amb pernil ibèric de gla
Barqueta de pastes de full de tonyina

Degustació de platets
Pasta amb tonyina amb ceba caramel·litzada
Arròs saltejat amb verduretes i salsa de soja
Capresse (tomàquet, mozzarella i alfàbrega)
Mini hamburguesa gourmet amb formatge gouda i ceba confitada
Risotto de ceps amb Parmesano Reggiano

Postres
Pastís de Revetlla

Beguda
Vi blanc, vi negre i Cava Brut
Cerveses, refrescos i aigua

PROGRAMA DE LA REVETLLA

• 21.30 hores - Rebuda dels assistents
  • 21.45 hores - Inici del sopar
  • 21.45 hores - Actuació musical
  • 23.30 hores - Actuació monologuista
  • 00.15 hores - Animació salsa i batxata
  • 00.45 hores - Música amb el Dj Big Victor i servei de bar
  • 04.00 hores - Fi de la Revetlla d'Estiu

TOT EL QUE HAS DE SABER

1.- El format de la Revetlla serà diferent?

Aquesta edició tindrà un sol ambient tematitzat amb espais "chill out" i amb diferents zones de relax, zones per menjar, zones per ballar... Dependrà del que vulguis en cada moment per disfrutar de la teva nit d'estiu.

2.- Si és "Re(B)etlla amb (B)lanc", s'ha de venir vestit d'aquest color?

El blanc serà l'eix central de la festa, però no cal anar vestit/da totalment de blanc. Amb només una peça d'aquest color (pantalons, brusa, sabates, etc.) o un accessori (cinturó, joieria, complements, etc.) n'hi ha prou.

3.- De què podrem gaudir durant la Revetlla d'Estiu?

La festa començarà amb el sopar acompanyat de música en directe i diversos espectacles i jocs per disfrutar en família i amics. Després es realitzarà la música remasteritzada pel nostre DJ juntament amb un servei de bar. Consulta el programa per saber quines activitats es duran a terme.

4.- Puc portar amics que no són socis?

Pots portar a qui vulguis sempre que les places no estiguin completes. Recorda, per això, que els socis i sòcies, teniu un preu bonificat respecte als no socis (convidats o amics).

RESERVA LA TEVA PLAÇA

• Inscripcions a la Recepció del Club o al telèfon 937215154.
  • Preu:
    • Socis i sòcies: 31,90€/persona