GRAN RECAPTE D´ALIMENTS

10 | 12 | 2018    -    16 | 12 | 2018

El Cercle Sabadellès 1856 s’uneix un any més amb el Gran Recapte d’Aliments, la campanya nadalenca de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària. Tanmateix, aquesta acció serveix per donar a conèixer la situació per la qual passa aquest grup de gent afectada sobretot arran de la crisi econòmica que estem vivint.

La campanya arriba a la 11a edició consecutiva i la duen a terme simultàniament els quatre Bancs d'Aliments de Catalunya de les diferents províncies. El Gran Recapte d'Aliments ha recollit el 2017, 4.656.000 kg en més de 2.500 punts de recollida i va comptar amb l'ajuda de més de 30.000 voluntaris.

COM PUC COL·LABORAR?

El Gran Recapte d'Aliments anirà destinat a la Parròquia de Sant Vicenç de Sabadell. Consulteu a continuació tots els productes que podeu portar a les caixes que hi haurà a la Recepció del Club: oli, sucre, farina, llenties, cigrons, crema de cacau, cacau en pols o formatges envasats.