ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS I SÒCIES 2020

08 | 10 | 2020    -    08 | 10 | 2020

La Junta Directiva del Cercle Sabadellès 1856, en compliment del que disposa l’article 9 dels Estatuts Socials, us convoca a l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies que es realitzarà el dijous 8 d’octubre de 2020 a les 19.00 hores, en primera convocatòria, i a les 19.30 hores, en segona.

Donades les circumstàncies actuals i ateses les prohibicions establertes en el Decret-Llei 10/2020 de 27 de març i el que disposa l’actual Decret-Llei 27/2020 i la Resolució SLT/2107/2020 del 28 d’agost, que limita les reunions a 10 persones, fet que per evitar una limitació dels drets polítics dels socis i sòcies de l’entitat i de conformitat amb el que indica l’article 10 del Decret-Llei 26/2020 de 23 de juny i 312.5.2 del Codi Civil de Catalunya, l’Assemblea General Ordinària es celebrarà mitjançant videoconferència en el dia i l’hora indicats anteriorment. Pròximament us comunicarem la informació necessària per accedir a la plataforma de participació de l’Assemblea telemàtica.

Us avancem que, a efectes de poder participar-hi, és imprescindible disposar d’un correu electrònic, el document nacional d'identitat o NIE i un telèfon mòbil de contacte. En cas que el Club no disposi d'alguna d'aquestes dades, caldrà que ens el feu arribar prèviament a cercle1856@cerclesabadelles.cat indicant en l’assumpte la referència “mail assemblea: nom i cognoms del soci/a”.

La present Assemblea General tindrà el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior.
  2. Ratificació dels membres de la Junta Directiva.
  3. Informe del President i memòria sobre les activitats esportives i socials de 2019 i projectes pel 2020.
  4. Informació i aprovació de l’estat d’ingressos i despeses de l’exercici i del balanç de situació a 31 de desembre de 2019. Informe dels auditors de comptes.
  5. Proposta i aprovació del pressupost d’ingressos i despeses de l’exercici 2020. Nomenament de la firma d’auditoria a revisar els comptes de 2020.
  6. Torn obert de paraules.

Tenen dret a participar en l’Assemblea tots els socis i sòcies majors d’edat que no tinguin suspesa la condició de soci o sòcia en el moment de la convocatòria.

Durant els quinze dies naturals anteriors a la data de realització de l’Assemblea General, qualsevol soci/sòcia podrà examinar, al domicili del Club i amb cita prèvia, la informació sobre les matèries objecte de l’Assemblea així com l’acta de l’Assemblea Ordinària anterior.

De conformitat amb els Estatuts Socials de l’entitat, s’acorda comunicar a tots els socis i sòcies aquest acord de convocatòria d’Assemblea, així com publicar-ho als taulells d’anuncis del Club i en un diari d’àmplia difusió de la ciutat.

Davant la importància dels temes que s’han de tractar, us demanem la vostra presència, fet que us agraïm per endavant.

CONSULTA DE L'ACTA DE L'ASSEMBLEA GENERAL DEL 2019

Informar-vos que a partir del 23 de setembre tindreu a la vostra disposició la còpia de l’acta de l’Assemblea General de Socis i Sòcies del 2019. Tanmateix, informar-vos que podeu consultar l’Informe d’Auditoria de l’exercici 2019 així com els pressupostos per l’exercici del 2020.

Si esteu interessats/des a consultar algun d'aquests documents, heu de sol·licitar cita prèvia a l’Administració del Club enviant un mail a cercle1856@cerclesabadelles.cat

Els horaris de visita són:

• De dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.
  • Dimarts i dimecres de 16.00 a 19.00 hores.

Recordar-vos que no està permès fer cap fotografia ni fotocòpies de la documentació (únicament anotacions).

Tanmateix, qualsevol dubte o consulta en relació amb la documentació s'haurà d'enviar per mail a cercle1856@cerclesabadelles.cat.