ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS I SÒCIES

30 | 03 | 2020    -    30 | 03 | 2020

La Junta Directiva del Cercle Sabadellès 1856, en compliment del que disposa l’article 9 dels Estatuts Socials, us convoca a l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies que es realitzarà a la Sala d’Actes de l’entitat el dilluns 30 de març de 2020 a les 19.00 hores, en primera convocatòria, i a les 19.30 hores, en segona, amb el següent:

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior.
  2. Ratificació dels membres de la Junta Directiva.
  3. Informe del President i memòria sobre les activitats esportives i socials de 2019 i projectes pel 2020.
  4. Informació i aprovació de l’estat d’ingressos i despeses de l’exercici i del balanç de situació a 31 de desembre de 2019. Informe dels auditors de comptes.
  5. Proposta i aprovació del pressupost d’ingressos i despeses de l’exercici 2020. Nomenament de la firma d’auditoria a revisar els comptes de 2020.
  6. Informació del pla d’inversions 2020.
  7. Torn obert de paraules.

Tenen dret a participar a l’Assemblea tots els socis i sòcies majors d’edat que no tinguin suspesa la condició de soci o sòcia en el moment de la convocatòria. Per assistir-hi, hauran de presentar l’acreditació identificadora corresponent.

Durant els quinze dies naturals anteriors a la data de realització de l’Assemblea General, qualsevol soci/sòcia podrà examinar, al domicili del Club, la informació sobre les matèries objecte de l’Assemblea així com l’acta de l’Assemblea Ordinària anterior.

De conformitat amb els Estatuts Socials de l’entitat, s’acorda comunicar a tots els socis i sòcies aquest acord de convocatòria d’Assemblea, així com publicar-ho als taulells d’anuncis del Club i en un diari d’àmplia difusió de la ciutat.

Davant la importància dels temes que s’han de tractar, us demanem la vostra presència, fet que us agraïm per endavant.

*En motiu de les mesures de contenció explicades al decret SLT/720/2929 de 13 de març i davant el nou Reial Decret 436/2020 del 14 de març de 2020 que ens porten al TANCAMENT TOTAL DE LES INSTAL·LACIONS, aquesta convocatòria queda ajornada a una nova data pendent de confirmació.