ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS I SÒCIES

25 | 04 | 2019    -    25 | 04 | 2019

La Junta Directiva del Cercle Sabadellès 1856 convoca l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies que tindrà lloc a la Sala d’Actes del Club el dijous 25 d’abril de 2019 a les 19.00 hores en primera convocatòria i a les 19.30 hores en segona convocatòria.

L’ordre del dia serà el següent:
1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior.
2. Moviment de socis.
3. Informe del president.
4. Informació i aprovació de l’estat d’ingressos i despeses de l’exercici i del balanç de situació a 31 de desembre de 2018. Informe dels auditors de comptes. Proposta de pressupost d’ingressos i despeses de l’exercici 2019. Nomenament de la firma d’autoria que revisi els comptes de 2019.
5. Informe sobre les activitats esportives i socials de l’any 2018 i projectes pel 2019.
6. Modificació dels membres de la Junta Directiva.
7. Modificació del Règim Intern.
8. Proposicions presentades pels socis, i per escrit, adreçades a la Junta Directiva per ser tractades en Assemblea, que hauran de ser lliurades a la secretaria de l’entitat com a mínim 5 dies naturals abans de la celebració de l’Assemblea.
9. Torn obert de paraules

Enguany, la comunicació als socis i sòcies de l’entitat es farà mitjançant correu electrònic a l’adreça que figura en la base de dades del Club o bé per correu ordinari en cas de no tenir cap adreça de correu electrònic assignada.

Agraïm per endavant la vostra presència,

Junta Directiva Cercle Sabadellès 1856