FITNESS - ACTUALITAT

Últimes notícies i articles d'interès

5 BENEFICIS D´ANAR EN BICICLETA


19 | 04 | 2017

Moltes vegades tenim el dubte si és millor sortir a córrer o anar en bicicleta i la resposta acostuma a ser una mica ambigua: depèn. Aquest dimecres es celebra el Dia Mundial de la Bicicleta, així que aprofitem aquesta jornada per fer explicar-vos quins són els beneficis d’aquest esport de baix impacte.

 

5 BENEFICIS DE MUNTAR EN BICICLETA

  1. Pedalejar és un exercici cardiovascular: En una hora se sol cremar sobre unes 500 calories. És ideal per lluitar contra el colesterol, una de les malalties cardiovasculars del món occidental.
  2. Tonifica els músculs de les cames: És un exercici per posar-se en forma, ja que genera potència als glutis, als quàdriceps i als tendons.
  3. La posició de l’esquena millora: A causa de la postura, lleugerament inclinada cap endavant sobre el manillar, s’enforteixen els músculs de la zona lumbar. D’aquesta manera, evitem lesions perquè descomprimim les vèrtebres.
  4. L’exercici disminueix l’estrès: és un esport que no implica una gran concentració i estratègia, només estar atent a l’entorn. Això fa que el cervell pugui descansar de la seva abundant activitat neuronal que altres esports sí que tenen per una estona.
  5. Enforteix els genolls: Les articulacions dels genolls són les que més pateixen a l’hora de fer aquest esport. Per aquest motiu, gràcies a la bicicleta enforteixes la musculatura que exerceix la subjecció del genoll perquè aquest deixa de suportar el pes del nostre cos mentre estem asseguts a la bicicleta. Una recomanació dels experts és que, en pedalejar, cal assegurar-se que les cames no s’estirin del tot per minimitzar les lesions de genoll.

+
<< Tornar




Patrocinadors Oficials




Segueix-nos
Compartir

Crta. Bellaterra km 5,10 · 08205 Sabadell
Barcelona · Apartat de Correus 3244
T. 93 721 51 54 · cercle1856@cerclesabadelles.cat
Nota Legal · Mapa web · Política de cookies . Web Anunzia